Merve1192 Merhaba kızlar yaza uygun rahat hareket edebileceğim ve şık bir ayakkabıya ihtiyacım var bir tane spor ayakkabı aldım ama bir de yaza uygun istiyorum hamilelikte rahat edebileceğim bir öneriniz var mı
Jeanjin Merve1192 terlikk 😍😁ben terlkle takılıyorum ama sandalet giyeblrsn tabi ayaklarmz sürekli şişiyor sizinde öyle muhtemeln🙈
Merve1192 Jeanjin benim daha pek sismedi canım 14haftaligiz başlarda sayılırız🙈 sandalet giyiyorum ama ayağım kaydı düşecek gibi oldum iki kere korktum ondan da😂 hamilelik zormuş yaa
Jeanjin Merve1192 hıı anladm şimdi iyi dikkat et ,,ben 32haftalgm ayaklarm ellerim balon oldu ve terlikten başka biryş giyemez oldm Allah yarcımız olsn hepimizin😍
Marazin_annesi Merve1192 evet canım babet daha iyi hem elbise altlarında daha rahat oluyo tayt falan giydiğim zaman
_mucizem_ Merve1192 hahaha bilmiyorum ki 😂🤷🏻♀️ Fiyatı biraz yüksek evet ben almanyadayım 25€ almıştım buradan indirimden 🙈 ama mükemmel rahat 1 tane al hiç çıkarmazsın ayağından emin ol 😂
Merve1192 _mucizem_ Ben şok olmuştum a101e geliyor bazen 200-300tl civarı o yüzden alamam galiba🙈 sen güle güle kullan canım