Kızlar sancım var ve nişanım geliyor gündüzden beri hem kahve hem kırmızı hem pembe renkli uzandığım an sancılarım artıyor top üstünde zıplayınca sıcak suyun altına girince iyi geliyor sizce beklemeli miyim daha da kötü olana kadar yoksa gitmeli miyim hastaneye 🤷🏼♀️ 40+2 günlük hamileyim bu arada