Merhaba tecrubeli anneler 20 haftalik gebeyim daha once 6 haftalikken bir dusugum oldu o yuzden biraz tedirginlik yasiyorum cevremde ilk gebeliginde kalbi duran hamileligi sonlanan cok arkadasim oldu,20 haftalik olduk ama ben bebegimin hareketlerini surekli degil ara sira hissediyorum belirgin olmasada minik kipirtilar seyirme gibi ozellikle geceleri ama bir gun hissediyosam uc gun hissetmiyorum bu normal mi ? Doktor randevuma daha bir ay var olumsuz bisey vardir diye korkuyorum Allah korusun kalbi dururda hareket etmezse bunun bi belirtisi olur mu kanama vs gibi 😟