Çok şükür artık günümüz koyuldu . Sancılarımız artık doğum sancısı ama açılma sıfır yinede doktorumuz cuma sabahı alacağım dedi normal doğum denicez yine önce fitille sancılarımı sıklaşdıracak duruma göre suni sancı verecek . Aslında kolay olmadığını biliyorum ama inanın ne zaman gelecek diye beklemekden iyidir günğnün olması . Bol bol dua edin kızlar rahatlıkla açılmamda olsun kızımızı alalım kucağımıza hemen 😍