Kızlar öncelikle merhaba 3 yıldır gebe kalamıyorum geçen sene sadece 1 kere gebe kalabildim düşükle sonuclandı, Bugün eşim ürolojiye gitti sperm verdi hastaneye gitti sonucu almaya doktor biseyinin olmadıgını söylemiş ama ben e nabızdan baktım Varikosel yazıyor, Birde galiba tüm tahliller e nabıza düşmüyor eşim tahlil kağıdını almamıs e nabıza girdiğimde tahlillerim kısmından vücut sıvılarının ph ölçümü çıktı oda değeri normal çıkmıs benim bildiğim sperm sayısı ileriliği falan çıkmazmı? Sadece ph ölçümü gözüküyordu e nabızdan. Birde eşinde Varikosel olup gebe kalan oldumu?