Bazen kaşıntı deri kaynaklı özellikle hamilelik ilerlediğinde çok oluyor bunu kremle halledersin inş öyledir fakat bazende kaşıntı karaciğer değer yüksekliğinden oluyor (ast, alt ve ggt değerleri) ben ilk hamileliğimde yaşadım canım karaciğer değerlerim yüksek çıkmıştı o zaman özele gidiyordum doktor ilaç veremem dedi kremlerde işe yaramadı vucudumda hep küçük yaralar çıkmıştı. Şu an ikinci hamileliğim. Bulunduğum şehirde eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum ve karaciğere ilgilide ursactive kullanıyorum hamdolsun 31 haftayı doldurdum ve bir sıkıntı yaşamadım biraz uzattım sanırım😛demem o ki karaciğer le ilgilide olabilir inş değildir doktoruna konuş mutlaka