Ebrueray iremgun o degerlerde düşükmüş ama okadar ilaçta kullanmak istemiyorum inş zararlı olmaz okadar
iremgun Ebrueray değerlerinin düşük olmasının zararı olur bence sanmam yani ilaçların zararlı olacağını. Bir çoğu b12 kalsiyum demir kullanıyor burda aynı anda doktorunuz en iyisini bilir. Multivitamin falan kullanmadınız mı hiç