Mrvug bebek büyüdüğü için derin geriliyor ve çatlamaya başladığı için kaşınıyor canım. Tırnaklarınla kaşıma çatlatır derini. Çatlak için birebir çözüm badem yağı. Ben tatlı badem yağı kullanıyorum 4. Aydan beridir 39 haftalık olduk ve hiç çatlağım yok. Hergün yağla göğüslerini karnını kalçanı kasıklarını olabildiğince yağ sür hergün. Bol bol su iç ve tırnaklarınla kaşıma 🤗🤗