36+5 haftalığım bugün akşama doğru bi ağrılarım başladı karnım sertleşti falan sonra akşama azalmıştı şimdi bi iki saattir yine var hafif biraz daha adet olacakmış gibi sanki bilemedim doğum yakın olabilir mi yada ağrılar sıklaşır mı kı nasıl olur ne yapsam bilemedim