Haticeyildiz Ozgeozata bende gunde bi tane iciyorum doktorlar sadeyi oneriyo genelde ama ben sade icemiyorum limonlu tercihim
anneyimben12 Bana doktor demedi ama bende bazen hergun, bazen gün aşırı içiyorum canım istiyo, mide bulantılarımı bastırıyo hazımsızlığı gideriyo sade içmek lazımmış ama 😊
EliniVermiyorHayat Benim doktorumda tavsiye etti sade iç içemiyorsan limon sık demişti limonu sıkınca içebiliyorum ancak🍋🍋