Sdknurr Hanımlar konuya hemen girmek istiyorum 7 aylık hamileyim iç çamaşırımda ıslaklık oluyor farkında olmadan korkmaya başladım suyumu geliyor ne oluyor anlamadım😫
feamtrmea Sdknurr paniğe gerek yok bence aşırı ayakta kalınca dışardan gelince vs bende de oluyo daha 19. haftadayım😄
Evita Sdknurr ya bebek baskısından dolayı idrar kaçırmış olabilirsin ya da amniyon sıvın canım ama bunu doktor dahi görerek karar veremiyor. Test yapıyorlar. Doktora gitmelisin.
AsyaResul Bebek baskı yaptığı için idrar da olabilir idrar kokar su kokmaz ama kesin bilgiyi doktorunuzdan alabilirsiniz
Aylaninannesi Doktorum su geldiğinde sürekli çok ya da az miktarda kesilmeden gelir dedi. Akıntılar da su gibi bazen çogalıyor. Doktor da muayenede anlamıyor test yapıyor, sürekli devam ediyorsa doktora gidn muhakkak
Degisken Aylaninannesi aynen size katılıyorum. Aralıklarla az azgelmeye devam etti benimde. Ebe anlayamadı. Su takibi yapalım dedi.2..3 saat sonra bayağı gelmişti yatak ıslanmıştı artık. O zaman anladı
Elifnuruzan_ Sdknurr şimdi uyandım lavaboya girdim iç çamaşırım ıslak hiç böyle olmamıştı 39. Haftama girdim bugün korkuyorum acaba su mu
Kelebek1034 Benim su gelerek doğum başladı ama öyle su damlayarak gelmez diye düşünüyorum,bacaklarımdan akmıştı bildiğin ve hastaneye gidene kadar hareket ettikçe sürekli aktı.