Nzhkn oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyordum ilk 10 iğnede göbeğim iç kanama oldu deri altı. Sokağa Çıkma yasağı var diye oraya gittim. Doktor bi bakayım bile demedi. Yanlış vuruyor olabilirim iğneyi bana bi gösterir misiniz diyorum doğrusu yanlışı mi varmış iğne vurmanın herkes nasıl vuruyor sen iğnenin morluğunu düşünme de o iğneyi kullanırken mide kanaması geçirebilirsin ya da beyin kanaması onu düşün falan dedi ben şok eve gittim ağla ağla. Zaten bir bebek kaybettim dedim buna da bir şey olacak. Gerizekalı bir doktordu bizim yerimizde başkası olsa gerçekten döverdi adamı çünkü aşırı dengesiz şeyler söyledi ve haşa telefonda video açmış ona bakıyordu benle konuşurken …