38+4 de dün bebegimi spinal sezeryanla kucağıma aldım 4200 kilosu herşeyi çok iyiydi emmesi falan ama sürekli ıkınma morarma ıhlama vardı çocuk doktoru gördü ve solunum yetersizliğinden kuveze aldı dua edin lütfen 🙏🏼 başına böyle durum gelen anneler nasıl işledi süreç yardım edermisiniz🙏🏼