Mlk0334 Kizlar 36+1 oldum normalde cok hareketliydi kizim ama son zamanlar durgunlasti acaba hafta ilerledikce yeri daraldığı icin azaliyor mu hareketi ileri hafta olan anneler yardimci olur musunuz yada ben cok is yapıyorum ondan mi acaba
yagizimm Mlk0334 azaliyor canim yer kisitlaniyor artik.. zaten hareket etse can yakio arada dinleniyolar 😂
Buse91 Mlk0334 bizde aynı durumu yaşıyoruz 36+6 olduk Çok az hareket ediyor artık hareket alanları kısıtlandığı için böyle oluyor😊
Senemgltkn Mlk0334 yeri daraldığı için hareketleri azalıyor canım korkma ben hareketlerini 32-33den sonra az hissetmeye başlamıştım
yagizimm Mlk0334 bebeisin sevdiklerini ye canim sonra beline yastik koy bi guzel rahat otur ve karnini yagla masaj yap bak nasil cildirio
ecembugra53 Mlk0334 evet canım bebek büyüdükçe yeri daralıyor kısıtlandığı için bazen duruyorlar sessizce korkma normal yani 😊