DeryaDemirali Kızlar gece üçten beri sancım var belim çık aşırı arıyor kalçama doğru vuruyor ağrısı ama karnım hiç arımıyır be ara ara tutup birakıtor 215 dk arayla sancı hep belimde var 36+ 4 normal mi sizce
Miniksehzadem DeryaDemirali bi doktora görün canım ağrı önemli hele ki 37 haftalik olmuşsun aksatma derim.
DeryaDemirali Miniksehzadem teşekkür ederim gittim üşütmekten dedi doktor herşey şuan için normal dedi