Masaltugba öncelikle geçmiş olsun benim de 30. Haftada sancılarım oldu erken doğum riskine karşı adalat kullandım, Şuan 34+5 teyim bebeğin gelişimi gayet iyi, önceden de bir hafta önden gidiyordu ilacı kullanırken de öyleydi 35 hafta dolduktan sonra ilacı bırak dedi doktorum, 35. Haftadan sonra ilaç etki etmiyormuş. Umarım zamanında sağlıklı doğumlar yaparız hepimiz 😊