Fatma93 Cati muayenesi yaparken kac parmagiyla kontrol ediyorlar ? 25 + 5 gunluk hamileyim en son randovumde doktorum vajinadan muayene etti parmagiyla cati muayenesidemi ayni sey
Marazin_annesi Fatma93 ben 27+5 günlüğüm ama beni öyle muayene etmesi hic… Çatı muayenesindede arkadasima doktor bileğine kadar sokmuş elini öyle bakmış vallaha
Evin33 Fatma93 canım burda her soylenenlere inanmayın lutfen ben 10 gun once cati muaynesi oldum inanki hiç hissetmedim bille
Defdef22 Fatma93 iki parmağını sokuyo çok basit ve acısız bir işlem ama size neden bu kadar erken yaptı 37 de yapılır normalde
Damlay Fatma93 Neden sürekli alttan muayene yapıyor ? Yani kilolumusunuz yada başka bir sorun mu var. 38 . Haftamdayım daha bir kere öyle muayene olmadım.
Marazin_annesi Fatma93 vallaha banada arkadaşım dedi korkutmim seni dedi ama bileğe kadar soktu dedi biri daha yazmıştı burda inada söyledim bazılarına öyle yapmışlar bazılarına yapmamislar
NurtenB Marazin_annesi ben 3 sefer oldum hiçbişey hissetmedim. Kasmamak ve sakın olmak yeterli bence. Normal doğal doğum istiyosak böyle şeyleri görmezden gelicez🤗
Marazin_annesi NurtenB normal doğum deme bana yha 😂🙈 normalden korkuyorum normalde acıya çok dayanikliyim ama ilk düğü için 🤦♀️😂
NurtenB Marazin_annesi valla bana da doktor çatı müsait açılma var düzenli minik sancı var diyince havalara uçtum 😂 başı aşağı insin diye ne yapsam diye düşünüyorum 😂😂
Marazin_annesi NurtenB 😂😂😂 benim acilmam erken galiba… Otur kalk otur kalk internetten baksana canım 😂
Gencos Bende 37+1 haftadayım 36 haftada kontrole gittiğimde 1 cm açılma vardı. İki parmağına jel sürüp baktı hafif ağrı oldu ama sonrasında geçti hemen korkulacak bişey değildi 😊