Üçüncü sezeryana gireceğim için biraz endişeliydim ma şükür bebişim sağlıklı ve 38haftalık olmuştu. Geçen cuma doktorunmuzun belirlediği tarihte (hem de kandil gecesinde😊) sabah hastaneye yatış yaptım benden önce sezeryana gircek bi hastayla aşamaları tek tek hatırladım bu beni daha da rahatlattı. Beni hazırlayan ebe hanımlarla hemşirelerle hatta ameliyathanede anestezi Doktorumla şakalaşarak, konuşarak ameliyata gittim. Tek sıkıntım anestezi verilirken genzim çok yanmıştı bi de uyanırken biraz ağrılı uyandım ama dünyalar güzeli meleğimi görünce hele cennet kokusunu içime çekince bütün acılar gitti😃 Rabbim herkese yavrusunu kucağına sağ salim almayı nasip etsin inşallah.