Çok şükür 30 lu haftalara geldik 24. Haftamdan beri su azlığım var inşallah daha fazla dayanır kimlerin su azlığı oldu neler yaptınız? cuma günü muayenem var açıkcası her doktora gittiğimde çok tedirgin oluyorum her an bişey dicek diye🙄 Rabbim yavrularımızı sağ sağlim kucağımıza almamızı nasip etsin🤲🏻