Arkadaşlar merhaba bugün itibari ile 35 haftalık gebeyim kontrollerime Zeynep Kamil hastanesine gidiyorum. Bufün kontrole gittiğimde doktorum artık gebe polikliniğine randevu almana gerek yok bile işin kalmadı sekreterliğe git 2 hafta sonrasına miad gebe polikliğine randevu al dedi. Sekretere gittiğimde 2 hafta sonra sekreterliğe geleceksiniz burda acile yönlendirileceksiniz dedi anlamadım neden oraya gidildiğini konu hakkında bilgisi olan var mı