35gg_ merhaba ben özel hastaneye gidiyorum ama bir yanım git devlette doğur diyor 🤦🏼♀️ Çiğli eğitim den korkuyorum ayrıca pandemi olduğu için 🙅🏼♀️ Eğer imkanınız varsa sigortalıya sada hastanesi 2450 TL full paket doğum kampanyası yapmış. Özlem Özbilen doktoru tavsiye ederim