XyveAnnesi Nazlibicicek çok yakın demek ki,belirtiler bunu gösteriyor😍 vaktini bekliyor oğluşunuz,inşallah sağlık afiyet kolaylıkla alırsınız kucağınıza💜 bizde nişan bişe de yok,bakalım ne kadar daha durcaz☹😅
Nazlibicicek XyveAnnesi atarsa 10 günümüz kalcak 😊 hepimiz hakkında hayırlısı olsun cnm bakarsın az sonra suyun gelir benden önce dogurursun belli olmaz 😁 Rabiaaaa 😁😁😁
Tiredmom Rabiaaaa ay canım gidip alın gelin ya benim 40 'in ilk günü gelmezse sezeryan isticem çok yoruldum uaa çok canım açıyor senin için acımıyor mu her gün agliom ya
Rabiaaaa Tiredmom bende iyice zorlanmaya başladım canım pazartesiye kadar gelmezse suni sancı dedi doktor bakalım nolacak beklemek zaten stresli bide suni sancıya stres yaptım dua et bana 😍
Tiredmom Rabiaaaa valla benimki hiç alttan muayne etmedi ctesi 39+6 olcaz o zaman edicek bendede açılma yumuşama varsa dedi zarı siyiririm doğumu başlatırız sende bana dua et canım kurtulalım artık inşallah
Tiredmom Rabiaaaa ay ciddi misiniz siz maşallah ne ara nasıl oldu ne hissettiniz nasıl başladı harikasınız darısı basima inşallah 🙁
Rabiaaaa Nazlibicicek sağol canım aynen öyle oldu 😂 benim kız babasının tahmin ettiği tarihi bekliyormuş demek ki 😍
Rabiaaaa Tiredmom dün gece doğum yaptım canım et yemediğin için dikişlerin zorlayacak dedi ebe gerçekten de öyle oldu. Doğumdan uzun sürdü dikişlerim ama çok şükür iyiyiz ikimizde 😊 darısı tüm hamişlere inşallah