bburcu valla ben dr söylediklerini bi yerden sonra duymadım desem yalan olmaz hiç beklemiyordum riskli deyince bide sonuç kağıdında bi yeri işaretleyip bununla amniyosentez yapacak kişiye göster dedi sormadım açıkçası ense kalınlığı ölçüsü ne diye hiç aklıma gelmedi ikiliyi yapan dr da sordum nasıl diye bakarken sağlıklı sorun yok demişti kan testinden sonra sonuç riskli dedi diye hatırlıyorum bakalım bugün verdim kanı inşallah temiz gelsin hepimizin