Ah bu pko dan çektiğim nedir aslında düzenli adet oluyorum ama Dr a gidiyordum 1 buçuk yıl gittim folik asitler klomen ler VS kilo üstüne kilo daha çok psikolojim bozuldu eşimde de varikosel var oda ilaç tedavisi gördü ama 🤷♀️ bu ay Çakşır kökü suyu içtim 6 gün daha önce soğan suyu denedim keçi boynuzu suyu da denedik bu ay bende kansızlık var bence vitamin eksikliği de var çünkü hep yorgunum… Aile hekimine b12 demir ilacı felan yazdırdım onlara da başladım 2 temmuz adet tarihim bu ay da umudum yok sivilceler çıkıyor yavaştan 🙄 vallahi yoruldum bu ay da adet olursam yine dr gitmeye başlayacağım hayırlısı olsun 🤷♀️🙄