Serenkc arkadaşlarımız da yazmış zaten ama 8haftaya kadar gören veya göremeyenlerde oluyor , genel okuduklarıma göre , daha çok erken kendini üzme sıkma Allahım ikisine de seninle eşinle musmutlu bir hayat nasip etsin amiiiiiiiiinnnn 👼🏻✨
bu arada bende keseyi 5+5 de bebeği de tam bir hafta sonra görmüştüm 🤗