Pembe lekelenme çok normal bence kan dememiş ki pembe lekelenme demiş arkadaş doktorlar bile kan bile olmadan sıkıntı yapmayın diyo o kadar korkutmayın kadını bişey olmasa bile stresten siz yaptıracaksınız dua etsin Allah'a sığınsın canım ağrın varsa dikkate al ağrın yoksa o kadar stres yapma imkanın varsa yinede git bi görün için rahat etsin bişey yoktur inşallah