Meraba hanımlar bu sabah uyanıp lavobaya gittim çıktıktan sonra akıntı şeklinde bişey geldi akıntı sandım peçeteyle sildiğimde kan gördüm çok korktum hemen hastaneye gittim acilden girdiğimiz için acil bölümün ebesi alttan baktı baktırmak çok istemedim açıkçacı alttan bakma konusunda gözümüzü korkutan insanlar yüzünden. Daha sonra bebek için bi sıkıntı olmyacağı için baktılar kanama yok kahverengi akıntı dediler normal dediler tekrar kanama olursa gel dediler şuan çok açık kahverengi renk bi akıntı var ve içim hiç rahat değil başına gelen varmı kızlar 😔 biraz uzun oldu kusura bakmayın