Merhaba kızlar affedersiniz ama ben lavaboya gittim tam klozette oturdum sanki içimden bisey koptu hem hissetim hem de bi ses geldi kırp diye zaten bugün karnım da ağrıyordu sürekli şimdi de böyle olunca korktum şimdi doktorum da burda değil sizin başınıza böyle bisey geldi mi daha önce acile mı gitsem ne yapayım bilemedim ya zaten erken doğum riskim de var 😣