Rkysvn2643 İyi akşamlar kızlar 32 haftalık hamileyim ve oğlum sürekli sağ tarafımda yatıyor haliyle sağ böbreğim ağrı yapıyor birde 21 haftalık Ken taş düşürmüştüm böyle bir durum yaşayan var mı sıkıntı olur mu
ecembugra53 Rkysvn2643 Benim de hep sol da canım duruyor yer etmiş oraya 😂😂 sorun değil doktora sormuştum bebek nasıl rahat ediyorsa öyle duruyor dedi sorun yok dedi 😊
Seymaa_ Rkysvn2643 ağrım yok cnm benimkide hep sağ göğsümün altına gelir şişiveriyor hemen yer yapmışlar demek kendilerine☺️
_mucizem_ Rkysvn2643 benim hep sağda yatıyordu minik yaramaz 32 33 haftalarımız çok hareketli geçti kaç kere yer değiştiriyordu bilmem ayakalar bi o taraftaydı bi bu tarafta şimdi 35+3 olduk solda kaldı dönemiyor 😂 yani daha başka yere geçme ihtimali var canım