Ebrumt Kızlar iyi akşamlar ben 12 haftalık hamileyim yarın 12+1 olucak kısmetse. Pazartesi doktor kontrolüm var 2li tarama testi yapılacak nasıl oluyor biraz bilgi verseniz deneyimlerinizden 😊🙏🏻
Yesmckmk Ebrumt ilk başta ultrasonda burun kemiği oluşumuna ve ense kalınlığına bakıyor doktor. Sonra kan veriyorsunuz ve kandaki riske bakıyorlar bu şekilde
Ebrumt Yesmckmk teşekkür ederim 🙏🏻😊 peki 1 hafta sonra kan sonuçları çıkıyor diyorlar bi arkadaşımda hemen çıkıyor aynı gün içinde sonuçlar dedi gerçi oda yaptırmadı henüz ama o şekilde söylemişler onada heralde bilmiyorum kafam karıştı biraz
Yesmckmk Ebrumt rica ederim 🌸 ben özelde yaptırmıştım benim sonucum 1-2 gün sonra çıkmıştı hemen. Devlette nasıl bilmiyorum ama. kan sonucunda da önemli olan bi grafik var ona bakarak belli oluyor
Haz2el Bende özelde yaptırdım 1 hafta bekledim . Bence özel yada devletle bi alakası yok yoğunlukla alakası olabilir
Ozlm1240 Bende iki gün önce yaptırdım aynı gün çıktı sonuç yoğunluk olmadığı içindir heralde değil mi kafam karıştı
Ebrumt Ozlm1240 büyük ihtimalle o yüzdendir bende anlamadım biri dedi aynı günde çıkar biri dedi 1 hafta sonra çıkar oyuzden sormak istedim ama yoğunluğa bağlı heralde 😊