Melel 19 hafltk gebeyim ve kannm oldu bırden peçeteye geldi kırmızı kan ve asırı bulantım var bu saatte sancmda var normal mi napmşym
KereminAnnesi Melel canım ne demek normal mi hemen hastaneye git! Vakit kaybetme burda yazarak.gecmis olsun
MerveYildirim Melel neden acile gitmek yerine buraya yaziyorsunuz 😒 hemen uzerinizi giyinip acile gidin ne olur ne olmaz . Burda kim ne derse desin iciniz rahatlamayacaktir , butun gece aklinizda soru isaretleri olana kadar gidip ne olduguna bakin
Pikerabia Hemen acile gidin benim boyle bişey olsa buraya yzmak en son aklıma gelck seydir lütfen acile gidin ya Allah korusun
KereminAnnesi Aynen heleki kahve leke vs degil kırmızı kan ise hemen gidilmeli diye duymuştum hastaneye
KereminAnnesi Melel hala çevrimiçisin neyi bekliyosun bisey de demiyosun hala devam ediyor mu leke meraklandım ?
KereminAnnesi Melel inşallah durur canımm gecer soru, sasırdım 20 haftalık nerdeyse baya olmus üc aylıkta degil insallah gecici biseydir🙏🏻
Miniksehzadem Melel Allah yardimcjn olsun canım korkma bişe olmaz inşallah bende 14 haftalikken yaşadım aynısını çok şukur bi sikintimiz kalmadı
BraTurgut Rabbim yardımcın olsun bebeğin inşallah sağlıklı olur annesini bırakmaz çok dua ediyorum senin için