minik0507 çok memnun kaldım çok cana yakınlardi birsuru sayfa rapor verdiler o 40 dk nin CD’sini verdi bide oğlumun resmini verdi 4 tane daha istiyormusun dedi kalın kagitta verdi en önemlisi kimse yok saat saat randevu ile çağırıyormuş doktor tertemiz bi yer su günlerde kalabalıktan kaçmak en iyisi beni de muane etti rahmime baktı kids varmi diye ya kis mi diyorlar off yazamadım ki snr böbreklerime baktı çok ilgilendi sorun varmi diye sordu snr dedi ki hangi doktor a gidiyorsun özele dedim hanı derlerse aaa su ne sorun mu var göremiyorum ben bo daha bi bölüm var iste onu da diyemiyorum p ile başlıyor yabancı o gittiğim doktor o doktoru ayrıntılı demekmis bana gel iki kere ücretsiz muane ederim dedi yanı sorun oldu normal ultrasonda göremediler illa ayrıntılı da bakılacak bana gel dedi bunu herkese soyluyormu bilmiyorum zAten kendi Doktorum önerdi doktoru