Merhabalar. 12 haftalik hamileyim. Ikili tarama için hastaneye gittim fakat ultrasonda bebeğim bir türlü uyanmadi hareket etmedi. Doktor çikolata ye yürüyüş yap gel öyle bakalim dedi. Dedigini yaptim ama bebeğim cok zor uyandi. Pek hareket etmek istemiyor gibiydi. Sizce bu durum normal mi? Bebeğimde cok şükür hicbir sorun yok. Kalp atimi da cok iyi ama biraz uyusuk gibi 😂 basina boylw durum gelen var mi ?