sympapatya Merhaba kızlar gebelikten dolayı göbek deliğimde et ben çıkmıştı. Öğlen yanlışlıkla çektirdim kopmadı ama şimdi baktığımda morarmış. Bir zararı olur mu? Ya da napabilirim düzelmesi için?
Pinarx07 sympapatya benimde gogus ucumda olustu hamilelikten sonra cok aciyo napicam bilmiyorm takiliyo canimi acitiyo kriyoterapimiydi donduruyolardi sonra orasi kuruyup dusuyo
Meraki sympapatya benimde tam içinde çıktı 2 tane ve anlayana kadar baya oynadım cımbızla çözmeye çalıştım falan ama bişey olmadı kolonyala güzelce zedelemişsindr sende
sympapatya Pinarx07 evet yapıyorlar bir şeyler düşmesi için şimdilik düşünmüyorum ben ama can acıtıyor 😔