Asaaaafff Hanımlar merhaba ben yeni katıldım sorum 17 +0hamileyim ikinci gebeliğim ama hala hareketleri başlamadı artık endişelenmeye başladım sizde durumlar ne
Minigimm2020 Asaaaafff 18fen sinra baslar hatta suan belkide vsrdir da anlamiyosundur boyle damar atar gibi pıt pıt eder ilk zamanlar
Maviii13 Benimde 2. Hamileliğim 16+6 dayım erken hissettim hareketleri fakat çok seyrek yani sürekli aktif olduğum günlerde neredeyse hiç hissedemiyorum sakin bir ortamda sadece bebeğe odaklansan hissedebilirsin belki denedin mi hiç?
rabiaagenncc İkinci gebelikte daha çok hissedersin diyorlar ama bende ikinciye gebeyim 22 haftalıkken hissettim suan son haftalarım kıpır kıpır hiç durmuyor sende korkma birşey olmaz
hulya1406 Bende yeni yeni hissediyorum arada uzandığımda karnıma bakıyorum hafif hafif göz seyrimesi gibi atıyor dikkatli bakarsanız anlaşılıyor.2 haftadadır filan görüyorum bende.İşteyken ayaktayken bazen kasığıma ağrı giriyor.çok şükür 17+3 üz bugün 🙏☺️
Imfromlastnight Ben tam 17 de hissettim. Ama ben hep uzanıyorum oturuyorum. Hissetmem daha kolay oldu. Ayakta olsaydım o dokunuşu hissetmezdim. Biraz daha bekleyin:)