Arkadaşlar ben 35 haftalık hamileyim 3 hafta önce doktora gittiğimde kilosu 1700 dü doktor iyi haftasıyla uyumlu demişti. Tam 3 hafta sonra doktora gittim 35 haftalık olduğumda yani doktor kilosuna 1800 dedi inanılmaz az dedi 2500 kilo ve üstü olması lazımdı dedi inanılmaz üzüldüm. Bana doopler çektiler bebekle aramda kan dolaşım damarında tıkanma varmı diye baktılar öyle birşey de çıkmadı yani Anormal bir sorun yok ama. bebek kilo almamış son ayda çok fazla alması gerekirken 3 haftada sadece 100 gram almış ne yapmam lazım anlamadım ilaç takviye falanda vermedi psikolojim çok bozuk 😢😢