Kızlar 22. Haftamdayım ve bebeğimi çok aşağıda hissediyorum. İlk başlarda düşük tehlikesi atlatmıştım . Doktor bununla ilgili birsey söylemedi benimde çok dikkatimi çekmemişti büyüdükçe dikkatimi çekmeye başladı neden olabilir bir bilgisi olan var mı ?