Hanımlar 38+4.cü haftaya girdik,sabah kahvaltıdan sonra göz kararması ve baygınlık geçirdim,bayağı geçirdim hemde,hatırlamıyorum ne olduğunu,sofradaydık annemlerle,bir anda diyaframımdan yukarı birşey sıkıştırır gibi olup gözüm kararmaya başladı,öyle de bayılmışım,uyandığımda annemler başımda sirkeli sularla ayıltıyolardı beni,ayetel kürsi dilimdeydi,o şekil kendime geldim,bayağı korkutmuşum annemleri,gözlerim açık tavana dikili kalmış ve bacaklarım titremiş...böyle birşey yaşayan var mı aranızda? Yarın kan tahlili yaptırcam,cuma da kontrole gidicem zaten,dr uma sormadan size de danışmak istedim...