elfcmc bana da aynısı söylemişti doktor kesen bebeğe göre çok büyük bu da düşük riski yapar diye. Bi daha kontrol gidinceye kadar içim içimi yemişti ağlamıştım üzüntüden. Ama hiç bir sıkıntı olmadı bebeğim gayet sağlıklı şimdi 25 haftalık olduk. Dizde üzmeyin kendinizi boşuna doktorlar en ufak bir riski bile söylemek zorunda hissediyor sanırım o da biz annelere ağır geliyor.