Öncelikle merhaba ben de doğurdum sonunda uzun bi hikaye değil 39+0 oğluşumu kucağa aldım gece ikide başlayan doğumum ertesi gün öğlen 1 de bitti Yurt dışında yaşıyorum ben epiduralle doğum yaptım muhteşem bi buluş şiddetle tavsiye ediyorum Rabbim herkese kolaylık versin iyi akşamlar