Açıkçası kan bide multivitamin kullanıyorum. Magnezyuma da yeni başlayacağım. Şimdiye kadar hiç yaşamamıştım bu problemi 24 . Haftadan sonra bir başladı iki günde bir oluyorum. Yediklerime de dikkat ediyorum ama yine oluyor. Doktorum ishal durumunda kan hapını bırak diyor. Yemekten korkar oldum ne yesem ishal olur muyum diyip yemeyi kesiyorum. 😔İnşaAllah bu haftalara özgü bir durumdan geçer umarım 🙏