Bugün doktora gittim ikili testim oldu DECAVİT kullanıyorum daha önceden son iki adet kaldı ve yazdırdım doktoruma DECAVİT yazdı tekrar ama sabah akşam olarak günde 2 defa daha önce günde 1 defa kullanıyordum şahsen korktum acaba eczane bir yanlışlık yapmış olabilirimi diye düşünmedim değil benim gibi günde 2 defa kullanan varmı??