Rabia30-Adem Sera34 canım kaçıncı hafta da çatlak kremi kullanmak gerekiyor ben 11 haftalık olucam Allahın izniyle
Summertime Sera34 ben ilk hamileliğimde johnsons baby bebek yağı kullandım ama mutlaka hergün duş alıp duştan sonra tüm karnıma sürdüm. 17 kilo aldım ama hiç çatlağım olmadı normalde çatlamaya meyilli bir cildim var. Fiyatı da uygun deneyebilirsin.
Dlrdvcdmr Incia jel çatlak kremi kullanıyorum hem içeriği çok temiz hem fiyatı uygun. 35 40 tl arası. Biraz katı kıvamda sürmesi çok kolay değil ama ben biraz bebe yağı sürüyorum öncesinde 2 güne kadar da kalıcılığı oluyor hemen gitmiyor iyi nemlendiriyor . 33 haftadayım hiç çatlağım olmadı. Çok memnunum tavsiye ederim.🤗
SeHer1909 Üç beş kalitesiz kullanmaktansa kantaron la lierac karıştırıp sürün derim. Benim cildim cok meyilli olduğu halde 14 kilo aldığım halde 33 haftayı gördük bir şey yok 😇
Seymaa_ Rabia30-Adem ben 18.haftamda kullanmaya başlamıştım diye hatırlıyorum doktorum öyle söylemişti lierac almıştım şuan 33 haftamdayım bitmek üzere
Neclanur Hindistan cevizi yağı kullanıyorum bende gratis indirimde 20 liraya düşmüştü ama hemen tükeniyor bazen bioil bazen bepantol bazen vazelin ve aynısefa balsami kullanıyorum baya bişey kullanıyor musun sayarken farkettim suanlik çatlak yok ki vücudum müsait çatlamaya inşallah da böyle devam ederiz
leyla25 Sera34 palmers cacao butter kullandım hep çok memnunum watsonsta indirimde 60a kadar düşüyor takip edin ben öyle almıştım, şuan 2.kutumu kullanıyorum doğumama kadar artar bıle bir ay kaldı.
Dt_gamze Sera34 ilk.hamileligimde bundan 6 sene önce pahalıydı da lieraclar mustelalar barı neler aldım son ay yine çatladım en güzeli anne tavsiyesi 2. Hamileliğin ki önceden çatlağın.oldugu için normalde daha kolay çatlar derler sadece bebe yağı ve vazelin kullandım 37. Haftadayım tek bir çatlağım yok böyle olcagini bilseydim.ilk.hamileligimde de sadece onları kullanırdım
tugce67-67 Sera34 canım ben her şeyi kullandım vazelin ,bebe yağı,hindistan cevizi yağı ,nemlendirici krem ,lierac ama 30. Haftamda çatladım .hemde günde üç kez sürüyordum .ne bulursan al sür ama çatlayacagın varsa engelleyemiyorsun
Damlapilatin tugce67-67 bunu kadın doğum uzmanı kendisi dedi sizin vücudunnuzun catlayacagi varsa ne kullanırsan kullan catlar sen engel olmazsın. Benim 1. Gebelikten aşırı çatlak vardı yırtık seviyesinde şimdi Karnım büyüdü iyice kuru olduğunu fark ettim dalin bebek yağı aldım onu sürüyorum zaten 1. Bebekte harita gibi oldum bunda ne kadar catlayabilir ki.