Merhaba arkadaşlar 25 haftalık hamileyim bir haftadır falan sızıntı şeklinde sıvı geliyo ara ara kivamsiz ve renksiz su gibi. Gelen sıvının amnion suyu olmasından korkuyorum idrar mı kaçırıyorum acaba ama idrar gibi kokmuyor bu şekilde sızıntı gibi suyu gelen oldu mu acaba bu durumu yaşayan var mı?