İyi akşamlar herkese. Bugün. Doktora gitdim ve bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi bana. İlk önce çok kötü birşey sandım ağladım hatta. Sonra çok korkulacak birşey olmadığını ancak tedbiri de elden bırakmamam gerektiğini söyledi bana. Böyük birşey yaşayıp atlatan varmı?? Lütfen beni neyi nasıl yapmam gerektiği hakkında bilgilendirin. Doktor sadece kendimi çok yormamam gerektiğini ve bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi.