Merveazra Kbrakonakoglu bende 13+3 de gittim erkeğe benziyo dedi bakalım değişecek mi ben ilk cocugimda da 13+3 de gittim kıza benziyo dedi gerçekten de kızdı bakalım bu da doğru çıkacak mi
Melegimveben Kbrakonakoglu bende mi anormallik var anlamadım🤣 ben bişey almadım 5. aydayız 2 doktora gittim ikiside erkek dedi pipiyide gördüm hala başlamadım🤣🤣🤣