Kızlar ben adete 9gün kala sabırsız olduğum için kan testi yaptırmıştım sağlık ocağında.Bende barkod numarası ile laboratuvardan takip ettim sonuç 2.0 yani negatif dedim.Her neyse sabah e-nabıza düşmüş ama uyarı var referans dışı değer var diye anlamdım.Boyle bir durumla karışlasan var mı daha önce .
