Son bir kaç gündür nst için hastaneye gidip geliyoruz sıkıntı var gibi ama 2. Nst güzel çıkınca eve dönüyorum.Ne açılma ne sancı 38+4 üz tabiki ..Doktorum ben doğumu başlatacağım yarın ( bugün için) saat 8.30 burada ol suni sancı vereceğim dedi
beni aldı bir endişe tuhaf duygular Korku panik
Çok dua ettim Allah ım kendi sancımla doğurayım diye gece 00.00 gibi sancı hissettim ben gaz sancısı diye önemsemedim ama sıklık azaldı şiddeti arttı doğumum başladı dedim
sabah namazımı kıldım suyum geldi eşimi kaldırdım hastaneye geldik 3 cm açıklık
doğumhane süreci 😱 sancılar arttı ben ağrısız doğum diye çıldırıyorum baktılar açıklık 7 cm ben olsun istiyorum dedim 🤪
anestezi uzmanı geldi ama benim açıklık 10 cm olmuştu gerek kalmadı masaya alıyoruz seni dediler 2 ıkınmada bebeğim kucağımda idi elhamdulillah
zor mu evet zor ama geçti bitti yanımda miniğim 😍 biz buradan mezun olduk darısı sizlerin başına Rabbim kolaylıklar versin ve isteyen herkese nasip etsin İnşaAllah