Kızlar gebeligimi öğrenir öğrenmez folbiol marka folikasit alıp kullanmaya baslamistim. Daha sonra doktora gidince Femix adında OMEGA içeren bir türünü önerdi balık B12 vs içeriyor daha faydalı ama bulantı yapabilir demişti. 5-6 gündür kullanıyorum ve 3-4 gündür çok fena bulantım var sanırım ilacın yan etkisi. Çünkü dün içmeyi unuttum ve bugün sadece sabah bulantım oldu gün içinde hiç olmadı bsyler yedim içtim rahatça. Eski ilacı kullanmaya devam etsem sürekli degistirdigim için acaba bir yan etkisi yada zararı vs olur mu?