Bu hafta bende 37 haftalık oluyorum oturduğum yerden terliyoruz daralıyorum..Bence bana göre anne karnında sende korunduğun için bebeğimizi koruyor asıl mesele doğduktan sonra korumak ben bu konuda endişeleniyorum doğum yaptıktan sonra bir sürü kişi gelir göz aydınlığına ve çocuğu öpmek isteyen birisine öpme dıyemezsin ya kucağına almak isteyen olur bunlar aklıma geldikçe strese giriyorum